God verheerlijken door ongelovigen tot Jezus te brengen

Zielen winnen voor Jezus

Dit is de taak van ieder lid van de gemeente. Daarom moeten wij een gebedsleven hebben zodat wanneer onze familie, kennissen of vrienden tot de Heer komen, zij trouwe leden zullen zijn in de Gemeente en de wil van God in hun leven zullen zoeken.

Gebroken levens te herstellen 1 Johannes 3:8

Hij heeft de vloek op ons leven verbroken en Hij wil alle gevolgen van zonden wegnemen. Het is onze verantwoordelijkheid als gemeente om geloof te hebben voor alle zielen die hier in de gemeente komen, herstel te zien worden door middel van de Heilige Geest.

De gelovigen leren God te gehoorzamen. Marcus 1:17

Jezus volgen, betekent ook leven zoals Jezus geleefd heeft. Dit moet ons doel zijn. Wij kunnen niet meer leven nog denken zoals wij dat vroeger deden. Maar wij moeten leven en denken zoals Jezus Christus dat doet. En dat eist van ons een leven van gebed, discipline en heiligheid. En het resultaat van deze gehoorzaamheid is dat Jezus Christus ons vanzelf vissers van mensen zal maken.

De gelovigen toerusten voor de bediening

Efeze 4:12 en Hij heeft zowel apostelen als profeten gegeven, zowel evangelisten als herders en leraars, om de heiligen toe te rusten tot dienst betoon, tot opbouw van het lichaam van Christus.

Leiders toerusten voor het werk van de Heer 

Dit is voornamelijk voor de christenen die God als voorgangers gaat sturen in de gemeenten die hier in Nederland, Europa en de gehele wereld opgericht zullen worden.

Dit zijn de mensen die door God geroepen zijn. Jezus had veel discipelen, maar na een hele nacht gebeden te hebben had Hij zijn 12 apostelen specifiek gekozen. Op die manier werkt God.

Gemeenten oprichten

God heeft ons geroepen om gemeente op te richten, net zoals Hij Paulus heeft geroepen om gemeenten op te richten, waar zielen nog niet gered zijn. Daarom moeten wij zielen winnen en gemeenten oprichten; dit is Gods strategie voor 2001. Evangelisatie door heel Nederland, Europe en heel de wereld om gemeenten op te richten. God is machtig bezig en Hij leidt mensen naar ons toe. God is bezig ons een zendingsgemeente te maken.

.